5 kroků k dobré reputaci značky

05.05. 2017
Ladislav Kos

Ať už budujete vaši osobní značku, obchodní značku, či značku produktu, základní prvky tvorby dobré reputace jsou stejné – dobrou značku nevytvoříte přes noc. Musíte se tomu věnovat dlouhodobě a pečlivě, výsledky se často dostaví až po mnoha měsících práce.

Cílem budování dobré reputace je snaha vybudovat si mezi lidmi důvěru, kterou budu neustále prohlubovat.  To platí pro jednotlivce, malé a velké firmy i velké korporace.

Představujeme  5 základních kroků k budování dobré značky na internetu:

 

1. Buďte specifičtí

Popište, co Vaše značka znamená, co reprezentuje, co nabízí. Vaše značka by měla být jednoduše definovaná.

 

2. Staňte se autoritou

Jakmile umíte pojmenovat své přednosti a svou výjimečnost, nebojte se je aktivně sdělovat světu. V online světě působte jistě a staňte se autoritou v oblasti svého působení.

 

3. Buďte konzistentní

Vaše značka by měla mít konzistentní identitu. To se týká jak vaší prezentace, taki komunikace s okolním světem. Snažte se udržet nastavenou linii.

 

4. Buďte upřímní

Vaše činnost nebo podnikání bude oceněno tehdy, pokud budete čestní, transparentní a upřímní. Neposkytujte něco, co nemůžete dodat. Pokud uděláte chybu, omluvte se.

 

5. Buďte vidět

Buďte neustále v kontaktu. Buďte vidět tak, kde se pohybují Vaši klienti a Vaše konkurence. Neúnavně propagujte svou značku, aby nesešla z očí. Neustále vytvářejte lepší a lepší obraz značky. Vaše dlouhodobé úsilí bude náležitě odměněno.

 

 

Máte čas se se o vaší značku starat v takové míře? Jste hvězda ve svém oboru?

Pokud ne, kontaktujte službu Moje Reputace a sjednejte si s námi konzultaci.

 

MojeReputace - online reputation